Εάν κάποιος πελάτης επιθυμεί να αλλάξει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
Συγκεκριμένα, εάν χρειαστεί να αλλάξετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώσετε ηλεκτρονικά την παρακάτω φόρμα και να την στείλετε ηλεκτρονικά στο info@pieceofgreece.com.gr με θέμα «ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ». Μόλις παραλάβουμε και επεξεργαστούμε το προϊόν που επιστράφηκε, μαζί με την απόδειξη αλλαγής που περιλαμβάνεται στο προϊόν, θα σας απαντήσουμε με e-mail για την επιστροφή σας. Παράλληλα θα λάβετε έναν κωδικό (ίσης αξίας με το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε) τον οποίο θα καταχωρήσετε στο πεδίο «κουπόνι» αφού επιλέξετε το νέο προϊόν που θέλετε να παραγγείλετε. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιθυμείτε να παραλάβετε είναι ακριβότερο από το προϊόν που μας επιστρέφετε τότε επιβαρύνεστε με τη διαφορά. Σε περίπτωση που το προϊόν που επιθυμείτε να παραλάβετε είναι φθηνότερο από το προϊόν που μας επιστρέφετε τότε σας επιστρέφουμε τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο έγινε η αγορά προϊόντος. Η επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό γίνεται εντός 14 ημερών. Το κουπόνι έχει ισχύ για ένα χρόνο.
Η εταιρία μας δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει φθορά. Συγκεκριμένα, τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, τροποποιημένα και να μην έχουν υποστεί ζημιά. Το συνοδευτικό κουτί του κοσμήματος, μαζί με το βελούδινο προστατευτικό που περιέχει, θα πρέπει επίσης να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση. Επίσης θα πρέπει να είναι μαζί και όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. εκπτωτικοί κωδικοί, συνοδευτικές κάρτες κλπ).
Ο πελάτης δικαιούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αλλοιώσει το προϊόν και τα συνοδευτικά μέρη. Σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.
Ο πελάτης ευθύνεται για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.
Προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη, τα οποία έχουν εξατομικευτεί και κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από τον ίδιο τον πελάτη, δεν μπορούν να επιστραφούν.
Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σας ευθύνη. Καλείτε την συνεργαζόμενη εταιρεία courier στο τηλ 210 34 70 440
Η πρώτη αλλαγή σε μέγεθος ή προϊόν παρέχεται εντελώς δωρεάν.
Προϋπόθεση για να μην επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά έξοδα στην πρώτη αλλαγή, είναι η επιστροφή να πραγματοποιείται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών: HAPPY COURIER.
Από την δεύτερη αλλαγή και μετά, η χρέωση επιβαρύνει τον πελάτη.
Αν επιλέξετε να μην χρησιμοποιήσετε καμιά από τις διαθέσιμες μεθόδους δωρεάν επιστροφής, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής. Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν.
Αν θέλετε να αλλάξετε περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.
Στοιχεία επιστροφής προϊόντων: Αριστονίκου 29, Τ.Κ. 11636 Αθήνα
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:Η PIECE OF GREECE διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό της.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ:
Εάν κάποιος πελάτης επιθυμεί να επιστρέψει κάποιο προϊόν, έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος.
Συγκεκριμένα, εάν χρειαστεί να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώσετε ηλεκτρονικά την παρακάτω φόρμα και να την στείλετε ηλεκτρονικά στο info@pieceofgreece.com.gr με θέμα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ». Μόλις παραλάβουμε και επεξεργαστούμε το προϊόν που επιστράφηκε, μαζί με την απόδειξη αλλαγής που περιλαμβάνεται στο προϊόν, θα σας απαντήσουμε με e-mail για την επιστροφή σας. Αμέσως μετά τον ποιοτικό έλεγχο η εταιρεία μας, σας επιστρέφει τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο έγινε η αγορά προϊόντος. Η επιστροφή χρημάτων στον τραπεζικό σας λογαριασμό γίνεται εντός 14 ημερών.
Η εταιρία μας δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος μόνο στην περίπτωση που δεν υπάρχει φθορά. Συγκεκριμένα, τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην είναι χρησιμοποιημένα, φθαρμένα, τροποποιημένα και να μην έχουν υποστεί ζημιά. Το συνοδευτικό κουτί του κοσμήματος, μαζί με το βελούδινο προστατευτικό που περιέχει, θα πρέπει επίσης να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση. Επίσης θα πρέπει να είναι μαζί και όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. εκπτωτικοί κωδικοί, συνοδευτικές κάρτες κλπ).
Ο πελάτης δικαιούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αλλοιώσει το προϊόν και τα συνοδευτικά μέρη. Σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.
Ο πελάτης ευθύνεται για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.
Προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη, τα οποία έχουν εξατομικευτεί και κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από τον ίδιο τον πελάτη, δεν μπορούν να επιστραφούν.
Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σας ευθύνη. Καλείτε την συνεργαζόμενη εταιρεία courier στο τηλ. 210 34 70 440
Οι επιστροφές προϊόντων παρέχονται δωρεάν μόνο για τις αποστολές εντός Αττικής. Προϋπόθεση για να μην επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά έξοδα, είναι η επιστροφή να πραγματοποιείται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών: HAPPY COURIER.
Αν επιλέξετε να μην χρησιμοποιήσετε καμιά από τις διαθέσιμες μεθόδους δωρεάν επιστροφής, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής. Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν.
Για τις αποστολές εκτός Αττικής η επιστροφή προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά εσάς και η επιλογή μεταφορικής εταιρείας είναι στη διάθεσή σας.
Αν θέλετε να επιστρέψετε περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.
Στοιχεία επιστροφής προϊόντων: Αριστονίκου 29, Τ.Κ. 11636 Αθήνα
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:Η PIECE OF GREECE διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό της.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους
Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά.
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά ο πελάτης μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί. Σε περίπτωση που λόγω αδυναμίας αντικατάστασης από το ίδιο προϊόν, δεν υπάρχει κάποιο άλλο προϊόν που να ικανοποιεί τον πελάτη, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων.
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε παρουσιάζει κάποιο ουσιώδες ελάττωμα, θα πρέπει εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος να επικοινωνήσει μαζί μας.
Συγκεκριμένα, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο τηλ. 694 570 1104 και να μας αναφέρετε το πρόβλημα. Παράλληλα θα σας ζητήσουμε να μας αποστείλετε κάποιες φωτογραφίες του προϊόντος.
Εάν τελικά χρειαστεί να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να συμπληρώσετε ηλεκτρονικά την παρακάτω φόρμα και να την στείλετε ηλεκτρονικά στο info@pieceofgreece.com.gr με θέμα «ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ». Θα σας απαντήσουμε με e-mail για την επιστροφή σας, μόλις παραλάβουμε και επεξεργαστούμε το προϊόν που επιστράφηκε, μαζί με την απόδειξη αλλαγής που περιλαμβάνεται στο προϊόν. Μετά την εξέταση του προϊόντος θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε αντικατάσταση του προϊόντος. Εάν δικαιούστε θα σας ενημερώσουμε ότι πρόκειται να σας αποστείλουμε το νέο προϊόν. Στην περίπτωση που λόγω έλλειψης, δεν υπάρχει το ίδιο προϊόν, θα σας ζητήσουμε να μας ενημερώσετε αν θέλετε να λάβετε έναν κωδικό (ίσης αξίας με τον προηγούμενο προϊόν και ισχύ ενός χρόνου) τον οποίο θα καταχωρήσετε στο πεδίο «κουπόνι» για να επιλέξετε το νέο προϊόν που θέλετε να παραγγείλετε. Εάν το νέο προϊόν που επιθυμείτε να παραλάβετε είναι ακριβότερο από το προϊόν που μας επιστρέφετε, τότε επιβαρύνεστε με τη διαφορά. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που θα επιλέξετε είναι μικρότερης αξίας από το προηγούμενο θα σας επιστρέψουμε τη διαφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό. Διαφορετικά μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται εντος 14 ημερών στον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Η εταιρία μας δικαιούται να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος μόνο εφόσον συνοδεύεται από το συνοδευτικό κουτί του κοσμήματος, μαζί με το βελούδινο προστατευτικό που περιέχει το οποίο θα πρέπει επίσης να επιστραφεί σε άριστη κατάσταση. Επίσης θα πρέπει να είναι μαζί και όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. εκπτωτικοί κωδικοί, συνοδευτικές κάρτες κλπ).
Ο πελάτης δικαιούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αλλοιώσει τα συνοδευτικά μέρη, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.
Ο πελάτης ευθύνεται για κάθε απομείωση της αξίας των προϊόντων ως απόρροια τέτοιας μεταχείρισής τους που αλλοιώνει την φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητά τους.
Προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του πελάτη, τα οποία έχουν εξατομικευτεί και κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί από τον ίδιο τον πελάτη, δεν μπορούν να επιστραφούν.
Τα προς επιστροφή ελαττωματικά προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σας ευθύνη. Καλείτε την συνεργαζόμενη εταιρεία courier στο τηλ. 210 34 70 440
Η αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος παρέχεται εντελώς δωρεάν
Προϋπόθεση για να μην επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά έξοδα στην αλλαγή, είναι η επιστροφή να πραγματοποιείται με τη συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών: HAPPY COURIER.
Από την δεύτερη αλλαγή ελαττωματικού προϊόντος και μετά, εφόσον υπάρξει, η χρέωση επιβαρύνει τον πελάτη.
Αν επιλέξετε να μην χρησιμοποιήσετε καμιά από τις διαθέσιμες μεθόδους δωρεάν επιστροφής, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής. Παρακαλούμε να έχετε υπόψη ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με οποιοδήποτε άλλο τρόπο, έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν.
Αν θέλετε να αλλάξετε περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.
Στοιχεία επιστροφής προϊόντων: Αριστονίκου 29, Τ.Κ. 11636 Αθήνα
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:Η PIECE OF GREECE διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό της.